Rejser skal nydes, de skal være afslappende, sikre og noget som vi alle ser frem til. Hos Stena Line bestræber vi os på at sikre, at vores gæster får en fantastisk rejseoplevelse, og vi har forpligtet os til at levere et sikkert miljø til alle vores gæster uanset deres køn, seksualitet, etnicitet eller religiøse overbevisninger. Vi sætter en stor ære i at opretholde rene og ryddelige skibe, havne og terminaler, og vi ville sætte pris på din støtte til at opretholde vores høje standarder.
Alle vores medarbejdere efterlever disse principper og værdier, med respekt og omsorg for alle vores gæster. De er klar til at hjælpe. Du bedes respektere dem og følge de instruktioner, de måtte give.
Respektér vores hjem, som var det dit eget
Vores skib er vores besætnings hjem væk hjemmefra. De bor og arbejder ombord på skibet, og som sådan anmoder vi om, at alle vores gæster er respektfulde og opmærksomme på dette og behandler deres hjem, som du ville dit eget hjem.
Vi tager et standpunkt, når der er brug for det
Uregerlige gæster kan ødelægge alles rejse. De kan bringe et skib, dets passagerer og besætning i fare, samt være til gene for alle. Vi vil altid tage et fast standpunkt for at beskytte vores besætning, gæster og skibet mod enhver dårlig opførsel.
Alle passagerer skal sikre, at deres adfærd er acceptabel og afstå fra uacceptabel adfærd, herunder, men ikke begrænset til:
Vi anmoder om, at alle vores faciliteter behandles med respekt og efterlades ryddelige og rene til de næste gæster.
Stena Line har en nultolerance-tilgang over for uregerlig adfærd fra passagerer. Enhver, der viser sig at bryde enhver af ovenstående regler, bliver fjernet fra skibet og forbydes at rejse med Stena Line på fremtidige overfarter. Hvis vi, mens du rejser med os, mener, at du har opført dig på en utålelig måde, vil vi træffe de foranstaltninger, som vi mener er rimelige for at forhindre dig i at fortsætte din adfærd, herunder:
Vi underretter myndighederne om eventuel kriminel skade og/eller lovovertrædelser, der begås, mens du befinder dig på Stena Lines ejendom.
Hjælp os med at gøre rejsen til en fornøjelig oplevelse for alle, og opfør dig på en ansvarlig og hensynsfuld måde.
Vær ansvarlig. Vær respektfuld. Vær hensynsfuld. Lad os gøre det til en rejse, som alle kan nyde.