Har I en hittegodsproces?

Al personlig ejendom, der findes på vores skibe eller i havne, sendes til vores hittegodskontorer i land for afhentning. Genstande fundet ombord opbevares i 3 måneder, før de ødelægges (ved overfarter til/fra Sverige afleveres tabte genstande til det lokale politi efter 1-3 uger). Under begrænsninger pga. coronavirus suspenderer vi imidlertid vores standardproces for hittegods på grund af muligheden for smitte ved håndtering af personlig ejendom. 

 

Af hygiejniske årsager opbevares ingen genstande, der er tilbage ombord, medmindre de er af høj værdi, f.eks. bærbare computere. Dette omfatter, men er ikke begrænset til, tøj, briller og telefoner. For genstande med høj værdi bedes du udfylde vores kundeserviceformular og vælge 'Hittegods' som din forespørgsel. Hvis du havde reserveret en kahyt, skal du angive dens nummer, når du udfylder formularen. 

 

Bemærk: Stena Line kan ikke holdes ansvarlig for tabt eller stjålet ejendom. Alle passagerer rådes til at holde deres værdigenstande sikkert låst i deres køretøj og aldrig efterlade deres ejendele uden opsyn under rejsen. 

Contact frequently asked question icon

Relaterede spørgsmål