Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Debet- og kreditkort

Vores online reservationssystem, kontaktcentre og terminaler godtager følgende debet- og kreditkort:

 

  • Visa
  • MasterCard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Extra-point

Hvis du er Extra-medlem og har optjent point, som du kan bruge til at betale med, vises pointenes værdi under betalingsproceduren, hvis du er logget ind. Her kan du vælge at fratrække dette beløb og betale restbeløbet ved hjælp af en anden betalingsmetode.

Læs mere om vores loyalitetsklub, Extra.

 

 

Sembo-værdibevis

Sembo-værdibevis kan anvendes under betalingsproceduren, hvor du kan indtaste din unikke værdikode i feltet til værdikoder. Hvis der er et restbeløb, kan du vælge en anden betalingsmetode til at færdiggøre din reservation.

 

 

Kontanter

Kontanter (kun i den lokale valuta) modtages på vores rejsecentre, men det er billigere at reservere din billet online end på telefonen eller ved personligt fremmøde.

 

 

Norge / Sverige

Captum

Vi tilbyder fakturering og afbetaling i samarbejde med Captum Group AB. For at kunne betale med faktura eller som afbetaling skal du være mindst 18 år, bosiddende i Sverige eller Norge og godkendt via kreditkontrollen, der gennemføres på købstidspunktet.

 

Du kan læse mere om Captums tjenester på nedenstående links.

 

Norge

Sverige

 

 

Danmark

MobilePay

Du kan bruge MobilePay til at betale fra din telefon.

 

 

Storbritannien / Irland

Tesco Clubcard Partner Codes

På bestemte ruter kan du betale med Tesco Clubcard Partner Code. 

 

PayPal

Paypal. Du kan også betale med Paypal, et online betalingssystem, der giver dig mulighed for at overføre og modtage penge verden over.

 

 

Tyskland

 

PayPal

Paypal. Du kan også betale med Paypal, et online betalingssystem, der giver dig mulighed for at overføre og modtage penge verden over.

 

 

Polen

 

Przelewy24

Vi tilbyder online bankbetalinger gennem Przelewy24.

 

 

Letland / Litauen

Bankoverførsel

På vores lettiske og litauiske websteder kan du vælge at betale for din reservation via bankoverførsel.

Du skal blot vælge denne mulighed på betalingstrinnet, hvorefter en faktura sendes til dig via e-mail inden for én hverdag. Fuld betaling skal ske inden den dato, der er angivet på fakturaen ved bankoverførsel.

 

Bemærk venligst:

  1. Fakturaen vil blive udstedt inden for én hverdag via e-mail. Fakturaer vil ikke blive udstedt, hvis reservationen er foretaget inden for 72 timer inden rejsen. Hvis en faktura stadig er påkrævet, bedes du kontakte os via e-mail på info.lt@stenaline.com eller pr. telefon på: +370 46 310 561.
  2. Bankoverførsel er ikke mulig for reservationer, hvor der er brugt ekstra-point til betaling.
  3. Bankoverførsel er ikke mulig for reservationer, hvor delvis betaling er blevet valgt.
  4. Hvis betalingen ikke foretages inden den angivne dato, vil reservationen blive annulleret.
  5. For eventuelle nødvendige ændringer til din reservation bedes du kontakte os via e-mail på info.lt@stenaline.com eller pr. telefon på: +370 46 310 561.

 

 

Holland

 

iDEAL

Vi modtager online bankbetalinger gennem iDEAL.

 

Klarna

Betal med Klarna – Vælg din rejse nu og betal senere, i rater eller med det samme med Klarna Payments. Det er simpelt, sikkert og giver dig kontrol over dine betalingspræferencer.