Mine sider
Mine sider
Log ud
Administrer reservation
Menu
Ruter
Ombord
Destinationer
Særtilbud
Loyalitetsklubber
Kundeservice
Stena Line Extra-medlemskab
Tilmeld dig for at optjene point
Log ind eller tilmeld dig Stena Line Extra for at se dine personlige tilbud og optjene point på alt, hvad du køber
Tilmeld dig
Velkommen til Extra
Medlemstilbud
Ofte stillede spørgsmål
Vilkår og betingelser
Ofte stillede spørgsmål om Extra
Hvad er Extra?
Hvordan tilmelder jeg mig?
Hvordan fungerer pointberegneren?
Hvornår skal jeg indtaste mine oplysninger som nævnt i bekræftelses-e-mailen?
Jeg har lige modtaget mit medlemsnummer. Hvornår kan jeg optjene point?
Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har et problem med min Extra-konto?
Jeg har ikke en e-mailadresse eller internetadgang. Kan jeg stadig blive medlem?
Hvor lang tid er Extra-medlemskab gyldigt i?
Koster det noget at blive medlem?
Hvad skal jeg bruge min online konto til?
Jeg har spørgsmål vedrørende destinationstilbudene fra GetYourGuide. Hvem skal jeg kontakte?
Hvad er Extra-loyalitetsprogrammet?
Hvordan opdaterer jeg min online profil hos Stena Line?
Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
Medlemsniveauer
Hvordan kan jeg booke Superfast Suites eller kahytter med den eksklusive 50% rabat?
Hvad er forskellen på et Blue- og Gold-medlemskab?
Hvad er fordelene ved Gold-medlemskab?
Hvordan bliver jeg Gold-medlem?
Hvordan reserverer jeg gratis sæder i Stena Plus-loungen?
Hvordan får Gold-medlemmer adgang til den dedikerede bane til ombordstigning på udvalgte ruter?
Optjening af point
Er der begrænsninger for hvilke billetter, jeg kan optjene point på?
Hvordan finder jeg ud af hvor mange point, der er på min konto?
Hvor optjener jeg point ombord?
Kan jeg optjene point på en gruppereservation?
Hvordan kontrollerer jeg, at point er blevet tilføjet for mit køb ombord?
Hvornår vil pointene blive føjet til min konto?
Hvad sker der, hvis jeg glemmer at vise mit medlemsnummer, når jeg bruger penge ombord?
Kan jeg optjene point på alle køb ombord?
Hvordan kan jeg optjene point, når jeg foretager en reservation?
Brug af point
Hvad kan jeg købe med mine Extra-point?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg mener, at der mangler point på min konto?
Hvordan bruger jeg mine point, når jeg foretager en reservation?
Hvor lang tid har jeg til at bruge mine point?
Business Traveller
Hvad er program for forretningsrejsende?
Websted
Danmark (DKK)
Danmark (DKK)
Deutschland (EUR)
Eesti (EUR)
España (EUR)
France (EUR)
International (EUR)
Ireland (EUR)
Italia (EUR)
Latvija (EUR)
Lietuva (EUR)
Nederland (EUR)
Norge (NOK)
Polska (PLN)
Suomi (EUR)
Sverige (SEK)
United Kingdom (GBP)
Česko (CZK)
Cookie-indstillinger